Ik heb een klacht


Heb je een ontevredenheid of klacht?

Meld het dan in eerste instantie aan je thuisbegeleider. Tijdens de wekelijkse vergaderingen van de thuisbegeleidingsdienst zal je thuisbegeleider jouw opmerking ANONIEM bespreken en bekijken we samen wat we voor jou kunnen doen. Tijdens het volgende huisbezoek zal je thuisbegeleider dit dan verder met jou bespreken.

 

Vind je echter dat jouw probleem hiermee niet is opgelost, of heb je een ontevredenheid of klacht die je moeilijk met je thuisbegeleider zelf kan bespreken? Vul dan dit onderstaand elektronisch formulier in. Onze directeur bekijkt dan jouw vraag. Hij zal dit ook ANONIEM tijdens onze wekelijkse vergaderingen aan bod brengen. Binnen de 30 dagen mag je dan een brief verwachten, met een nieuw voorstel over wat we voor jou kunnen doen.

Biedt dit voor jou echter nog steeds geen oplossing? Dan kan je je richten tot het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap (VAPH) - Klachtendienst
Sterrenkundelaan 30
1210 Brussel
Tel: 02/225.85.97
Email: klachten@vaph.be

 
   

Vul hier jouw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

De sterretjes (*) zijn verplicht in te vullen gegevens.

 
     
Naam en voornaam: (*)  
Straat + nr: (*)  
Postcode: (*)  
Gemeente: (*)  
Telefoon/GSM: (*)  bijvoorbeeld: 09/226.26.25  
Fax:  
E-mailadres: (*)  
Mijn klacht:  
     
   
terug naar vorige pagina